Україна розташована на перетині Східно-Західного та Європейсько-Азійського транспортних коридорів, її позиція вигідна як головний вузол для транзиту вантажів та пасажирів між Європою, Азією та Близьким Сходом. Вигідне географічне розташування, розвинутий агропромисловий сектор та великі поклади корисних копалин закладають передумови для стрімкого росту експорту продукції і сировини.
За останні 10 років сфера транспорту зазнала істотних змін, в результаті чого постійно відбувається удосконалення систем адміністрування транспортних монополістів публічного сектору, розширено форми інвестування у розвиток транспорту та інфраструктури, зростає залучення приватного сектору до перевезень.
Наші юристи постійно здійснюють моніторинг галузевого законодавства, беруть участь у обговоренні з провідними учасниками ринку найбільш значних викликів. Постійна залученість юристів Arzinger в поточні процеси галузі, дозволяє на експертному рівні оцінювати новації у профільному законодавстві, а також брати участь у підготовці змін до законів та підзаконних актів. Експерти Arzinger залучались до розробки багатох проєктів законодавчих та підзаконних актів з портової, річкової та залізничної тематики.
Багаторічна співпраця з компаніями у сфері транспортної інфраструктури дає нам змогу глибоко розуміти потреби клієнтів та усіх аспектів їхньої діяльності. Саме тому ми здатні підібрати найбільш оптимальні рішення, пов’язані з будь-якими транспортними галузями.
Наш досвід дозволяє на високому рівні супроводжувати як локальні інвестиційні проєкти з розвитку стратегічної портової інфраструктури, портової термінальної суперструктури, будівництва об’єктів припортової залізничної інфраструктури, термінальної інфраструктури аеропортів, так і масштабних проєктів, пов’язаних з розвитком залізничного транспорту загального користування, національних проєктів з розвитку доріг загального користування на умовах державно-приватного партнерства тощо.
Юристи Arzinger залучалися до проєктів Світового банку щодо запровадження концесії пасажирських вокзалів у 8 містах України, проєкту Світового банку з впровадження першої фази «Національної програми доріг України. Залучення приватного сектору до модернізації, утримання та експлуатації доріг», відповідно до якої було визначено перші 6 пілотних проєктів на основі державно-приватного партнерства.
Будучи юридичним партнером Логістичного комітету Європейської бізнес асоціації в Україні у сфері залізничного транспорту Arzinger забезпечує підтримку приватного сектору у відносинах з державними органами та природними транспортними монополістами.
- консультування щодо наявних механізмів залучення приватних інвестицій в інфраструктурні об’єкти у портовій, річковій, залізничній, авіаційній та дорожній галузях
- юридичний супровід на усіх етапах реалізації проєкту, у т.ч. на основі різних моделей державно-приватного партнерства, концесії чи приватизації, оренди державного майна (структурування проєкту, підготовка необхідних документів, правовий аудит активів, розробка стратегій, участь в переговорах, ідентифікація і оцінка ризиків тощо)
- юридичний аудит активів чи бізнесу та податкова експертиза
- юридичний супровід будівництва об’єктів інвестування, в тому числі підготовка необхідних угод
- консультування з земельних питань
- юридичний супровід отримання дозвільних документів та ліцензій, необхідних для реалізації проєкту
- консультування щодо регуляторних питань та окремих аспектів ризик-менеджменту та конкурентного законодавства
- юридичний супровід перевезень, обробки (перевалки) вантажів, зважування, перевірки суден
- вирішення спорів та арбітраж
- GR-підтримка