07.08.2017

«Arzinger» надав стипендію на навчання на Магістерській програмі з прав людини УКУ

Як ви знаєте, «Arzinger» розігрував стипендію на навчання на Магістерській програмі з прав людини УКУ.

Один із цьогорічних вступників на Магістерську програму з прав людини УКУ мав змогу отримати стипендію від юридичної компанії «Arzinger».

За результатом трьох турів перемогла Христина Деркач, випускниця КНУ ім. Шевченка.

Ми попросили Христину прокоментувати її перемогу.

І ось що ми дізналися:

- Христино, як Ви дізнались про стипендію від Arzinger для магістерської програми з прав людини УКУ?

Про стипендію від Arzinger я дізналась із новин в Facebook.

- Як Ви оцінювали свої шанси ?

Приблизно в одній фразі: "очікувала на гірше, але вірила у краще" ????

Часу готуватися як такого у мене не було, адже дедлайн щодо першого завдання закінчувався в останній день участі в проекті Kaleidosсope Internship, паралельно готувалась до ЗНО для вступу в магістратуру і розуміла, що нічого не встигаю. Вдень стажування, вночі - навчання. Все як у звичайного студента. ????

В стипендіальному конкурсі брало участь 9 учасників: студенти ІМВ, КНУ, НАУ, ЛНУ, Острозької академії. Половину з них вже були учасниками  стипендіального конкурсу, що проводився в квітні цього року.

Хвилювалась, що для мене такий досвід вперше, а інші вже мали змогу зрозуміти свої недопрацювання і виправити їх.

Проте, я була дуже вмотивована і горіла думкою про можливість отримати  юридичну освіту в Україні, яка йде в ногу з часом. Я знала, шо хочу освіту (тобто знання, soft skills), а не класний диплом.

Це, як на мене, один із найважливіший важелів, шо спонукають нас до рішучих дій!

Як показав результат, запорука успіху - щоденна праця, щирість на співбесіді і безумовно везіння, без нього нікуди!

- Чи важкий був відбір на конкурсі ?

Як я зазначала, було 9 учасників із досить високим рівнем знань, кожен з яких мав достатні шанси для отримання стипендії. Проте вона, на жаль, була одна, а нас - 9.

Відбір складався із трьох етапів.

Перший - написання есе англійською мовою на тему "Вплив Конвенції про права інвалідів на доступ інвалідів до правосуддя".

Тема цікава, спочатку досліджувала законодавство, статистику виконання, проблеми.

Другий етап відбувався у Львові.

Нас попередили, що передбачено вирішення завдання українською мовою, але більше без жодних деталей. Тому переглядала все. Фабула справи була щодо порушення прав особи в земельних правовідносинах. На вирішення було відведень 60 хвилин, користуватися додатковими матеріалами не можна.

Насправді це чудовий механізм побачити, як мислить особа, яку систему захисту обирає, адже від нас ніхто не очікував, що ми прямо вкажемо норму Земельного кодексу України, чи іншого нормативного акту, який регулює дане питання.

Третій етап - співбесіда. Комісія складалась із 4 осіб. Типова співбесіда для вступу чи отримання гранту для навчання закордоном. "Розкажіть про себе, ким ви бачите себе через 5 років, чому саме магістерська програма з прав людини в УКУ", тощо. Мова співбесіди - частково українська, частково англійською. Зі мною англійською обговорювали есе.

Після конкурс не було відчуття втоми, навпаки - захоплення. Я вірила, що в мене є всі шанси отримати освіту в Україні, яка справді відповідає європейським стандартам.

-  Ми знаємо, що  Ви були учасницею проекту Kaleidoscope Internship. Чи допомогла Вам програма із вибором професії ?

Так, звісно!

Програма стажування дала можливість зрозуміти, шо юриспруденція таки справа мого життя, в якій треба щодня вдосконалюватися, щоб відповідати викликам сьогодення.

На 4 курсі бакалаврату в КНУ ім. Тараса Шевченка ми обирали спеціалізації. Я обрала цивільне право.

Але на практиці зрозуміла, що мені власне дуже близьке податкове право, яке цікавіше досліджувати, в якому відчуваєш азарт і в якому якісно розібратися без докладання значних зусиль, як на мене, неможливо!

Вважаю, що Kaleidoscope Internship - ідеальний проект, що допоможе як випускникам, так і студентам молодших курсів знайти якомога швидше своє призначення в юридичній кар'єрі, або ж зрозуміти, що право - не те, чим вони хочуть займатися.